Smer po zajedi, NŠG in Tržaška v Triglavu

V petek zvečer sva se z Jerco čisto na hitro (ko je Jerca že nameravala v domače loge) zmenili, da greva v soboto plezat. Odločili sva se za Smer po zajedi v NŠG, katero sva izbrali predvsem zaradi moje trenutne lociranosti, luksuznega dostopa in sestopa, opremljenosti smeri in priporočila izkušenejših kolegov.

Linijo in vstop v smer sva z lahkoto našli (po spominu fotografije na plezanje.net) in tezo potrdili s ponovnim ogledom fotografije, ki se je nahajala v vodničku, katerega sta ga s seboj prinesla plezalska znanca. Po začetnem plezanju po kompaktnih platah, te linija vodi v zajedo in nato ven ter na vrh na prekrasno zelenico, kjer si lahko bos (glej fotografije). Smer je lepa, dokaj kompaktna (le mestoma so krušljivi deli), fajn nabita (na nekaterih delih še celo preveč) in kot običajno mi del, ocenjen z najtežjo oceno sploh ni bil najtežji in prav tako kao najlažji sploh ne najlažji. Sploh prva dva raztežaja sta res uživaška:)

Ker je smer kratka, vstopili sva dovolj zgodaj in ni kazalo na popoldanske nevihte, sva z Jerco šli lagano sportski-malce sva čebljali, občudovali lepote narave in vzhičeni nad radostjo plezanja-in kljub vsemu omenjenemu s smerjo opravili v času, ki je omenjen v vodničku. Na vrhu sva pojedli vsaka svojo vrstico čokolade, pokramljali z jarci in odpeketali v dolino.

Ker tudi pri avtu nisva hiteli, sva zamudili piknik in se (nevzorno) odšli nahranit v bližnjo picerijo, nato pa vseeno ujeli zadnji del piknika (ki se navsezadnje takrat sploh še ni končal). Tam sva (sem) Matica opomnila, da sva za nedeljo zmenjena za hribe in ga uspela še prevočasno spraviti domov, da bi načrt ne padel v vodo. Zaradi piknika dobro razpoložen, je uspel še Jerco prepričati (pa tudi sama sem pristavila kotliček), da se nama pridruži.

Tako smo se naslednji dan vsi trije že navsezgodaj zjutraj (Matičev bratec nas je upravičeno vprašal, čemu se odpravljamo po temi plezat, saj tako ali tako ne bomo ničesar videli) odpeljali v Vrata, kjer smo kljub izkaznici GRS plačali parkirnino. Dostop je bil precej daljši kot prejšnji dan, vendar še vedno med krajšimi. Smer je kar lepa, izmenjajoče se kompaktna in krušljiva. Na začetku in na koncu je na gosto nabita, vmes pa malo manj. Tudi v tej smeri se mi najtežji raztežaj ni zdel težak, še najtežje sem se pribasala čez plate, ki sledijo kaminu in imajo oceno IV. To mi je bilo malo čudno, saj v platah običajno nimam težav, mi je pa Matic potem povedal, da se je tam verjetno kak ključen grif odlomil. Kamin pred platami, v katerem je Matic godrnjal zaradi čevljev na pasu, se mi ni zdel kot eden izmed ključnih delov v smeri. Najbolj se vlečejo zadnji štirje izstopni raztežaji prečke (naredili smo tri, ker smo del poti šli štajerca). Sestop se malce vleče, vendar ne toliko kot je v prejšnjem članku nekdo napisal (mislim da Alen-se opravičujem, če se motim).

Tura je bila zanimiva, plezanje lepo, dan tudi. Z Jerco sva se imeli prav imenitno, ko sva na štantu klepetali (in kakopak tudi varovali soplezalca); malo manj pa, ko naju je Matic na vsakem štantu priganjal, da naj se ne obotavljava in da mora vse potekati hitro. Najbolj ga je razsrdilo, ko sva izbijali klin na štantu in ni nisva začeli plezati. Kljub pojasnilu, da sva vsaka izbili pol klina in zato pač nisva mogli začeti plezati, se ni pustil omehčati. Ko smo bili že tik pod vrhom, se je sprostil in nama pojasnil, da naju le uči hitrosti, da bova znali, če se bo bližala nevihta. A babe smo le babe in se ne pustimo motiti, če se mamo fajn in nam ne gori za petami. Smer smo, najinemu kao obotavljanju navkljub, preplezali v petih urah in bili doma še pred nočjo (pa še na pivu smo bili).

Jerca je od Tonija dobila sms Lep pozdrav s Triglava in mu odpisala Lep pozdrav nazaj. Toni je napisal še, da nas je videl, da naju je tudi slišal, od Matica pa le zabijanje klinov in vprašal, če je ena od naju oblečena v rdeče. Ja, to je bil naš podvig in Toni (če to bereš), majica je bila živo roza in ne rdeča. Da boš vedel za drugič.

Opombe: prvih pet fotografij je iz Smeri po zajedi, naslednjih x pa iz Tržaške

Komentarjev

Slika uporabnika Rok Ružič

Re: Smer po zajedi, NŠG in Tržaška v Triglavu

Carsko, se je pa ta vikend res migalo po hribih Smile

Slika uporabnika Alen Turkalj

Res noro kok se je lezl zadne cajte... folk kr tko naprej Smile