Tabor Chamonix

Prejšnji teden, natančneje od 21. do 29. 9. sem bil na taboru v Chamonixu. Imeli smo se fino! Bilo je vsega po malem. Plezanja ledno-snežnih smeri, skale (tako z golimi rokami kot s cepini), gaženja snega, hoje po ledeniku, smeha, slabega vremena, obračanja, žuljev, pocen pirčkovcool,...

V soboto smo se vsi udeleženci odpravili na kočo Albert Premier in naslednji dan plezali v Aiguille du Chardonnet. Z Mihatom sva splezala smer Charlet-Bettembourg Gully. Še isti dan smo sestopili nazaj v dolino.

Ker je bila vremenska napoved za torek dobra smo se v ponedeljek dopoldne Tadej, Martn, Miha in jaz odpravili v trgovino in nabavili vrečke za smeti. Z njimi smo ovili/zavili nahrbtnike in se popoldne v slabem vremenu odpeljali na Montenvers. Eni prej drugi kasneje smo prišli do bivaka Leschaux. Zgodaj zjutraj smo se napotili pod Jorasse natančneje v smer Mrtvaški prt. Po cca 6ih urah smo končno prišli na vstop in ugotovili da so razmere preslabe. Obrnili smo, na sestopu frikali v špaltni, skočili še po stvari v bivak in popoldne/zvečer pili mrzl(e) pirček(e).

V sredo smo tulali v Zooju, v četrtek pa sem z Jakatom plezal dolgo navrtano v skali. Ostali so si izbrali daljše dostope do bivakov, kar pa mojim žuljem ni dišalo.

Do petka se je situacija z žulji nekoliko popravila zato sva se s Petrom zmenila da greva na Midi in plezava v Trianglu. Načtre pa je spremenil sms bratov Kurinčič o dobrih razmerah na Planu, natančneje v smeri Rebuffat-Terray. Tako sva istopila na spodnji postaji in se napotila proti omenjeni smeri. Zaradi zamude žičnice sva vstopila nekoliko kasneje kot načrtovano, vendar vseeno izplezala po svetlem. Smer mi je bila vrhunskayes!!! Sledil je nočni sestop do koče Plan de l'Aiguille s talnim gretjem v kateri sva prespala, naslednji dan pa se z gondolo odpeljala v dolino.

P.S. zahvalu bi se Toniju, Roku R., Roku B. in Juretu B. ki so posodl neki opreme, Petru in Jakatu, ki sta nas seznanila s področjem in dajala ideje ter seveda KA pri PZS, ki je prevzela stroške našega bivanja v hostlu in vožnje z gondolami/vlakciwink

Komentarjev

Slika uporabnika Rok Ružič

Re: Tabor Chamonix

Do jaja, zdej pa sam žgat naprej! Smile